Remember, Register

Mortal Kombat Secrets

Превключи на Английски
Избери Съдбата Си


•Новини
•Архив
•Изпрати новина


•Форум и Чат

Абонирайте се за нашия YouTube Канал Следвайте Mortal Kombat Secrets в Twitter Добавете ни във Facebook
VKontakte Страница


•Mortal Kombat
•Mortal Kombat II
•Mortal Kombat 3
•Ultimate MK3
•MK Trilogy
•Mortal Kombat 4
•Mortal Kombat Gold
•MK Advance
•MK: Deadly Alliance
•MK: Tournament Edition
•MK: Deception
•MK: Unchained
•MK: Armageddon
•Ultimate MK (NDS)
•MK VS. DC Universe
•Mortal Kombat 9
•Mortal Kombat X


•MKM: Sub Zero
•MK: Special Forces


•MK: The Movie
•MK: Annihilation
•MK: Новият Филм
•MK: Conquest
•MK: Legacy
•MK: DOTR
•MK: The Journey Begins


•Фен Клуб
•Колажи
•MK4: Enhanced


•Downloads
•YouTube Канал
•Kombat Kolumns
•Games Convention
•Емулация
•Статии


•Контакти
•За Нас
•
Линкове

Mortal Kombat: Deadly Alliance - В Процес На Разработка

Бета екран за избиране на боец, Неизползвани заглавия, Неизползвани логота, Неизползвани обложки, Разработване на интрото, Герои, които не са стигнали финала, Развитие на персонажите, Разработка на арените

Бета екран за избиране на боец

Ранна демо версия на играта, която беше показана единствено на E3 през 2002. Има съвсем различен екран за избиране на боец от финалния продукт:


Бойци: Johnny Cage, Scorpion, Sonya, Jax, Kenshi, Quan Chi, Li Mei, Sub-Zero, Shang Tsung, Kitana, Kano, Cyrax, Mavado, Reptile, Bo Rai Cho, Raiden, Drahmin, Hsu Hao, Frost and Kung Lao.

Очевидни различия: екранът за избиране на боец е хоризонтален, вместо вертикален, има показани само 20 бойци, вместо 21, Nitara липсва, повечето от бойците имат напълно различни икони.

Неизползвани заглавия

Mortal Kombat: Deadly Alliance е първата бойна игра от поредицата, която всъщност има подзаглавие, вместо да бъде назована с нейния пореден номер, който е 5. С това екипът искат да постигнат едно много важно нещо: прераждането на поредицата. Така че ето списък с предлаганите заглавия, които били обсъдени по време на разработката на играта:

1. Vengeance - Отмъщение

Това е може би най-дълго задържалото се заглавие. С това име са създадени много различни логота. (виж по-долу) Смята се, че това е заглавието на играта (Mortal Kombat 5), която е щяла да се появи през 2000 година. За съжаление почти няма нищо, което да потвърди това, освен няколко снимки на обложки (виж по-долу), показващи Johnny Cage и Reptile с визия, подобна на тази от Mortal Kombat 4.

Други заглавия са пуснати като награда в един от ковчезите в криптата. Тези заглавия са наречени от разработчиците „Топ 10 най-лоши предложения за име на заглавие”

  1. Visceral Voyage - Дълбоко пътешествие
  2. Bring It - Ела ми
  3. In Contempt - В презрение
  4. Life is Shorter - Животът е кратък
  5. Virus of Violence - Вирус на насилие
  6. Vortices - Вихри
  7. Male Volence - Мъжко насилие
  8. Evilution - Зла еволюция
  9. Death Watch - Смъртоносно наблюдение
  10. Pinnace of Pain - Лодката на болката

Сигурно има и още, но само тези имаме.

Неизползвани логота

Съществуват много предложения за лого на играта. Повечето са озаглавени „Отмъщение”. Второто изображение (това с лицето на Scorpion) всъщност не е потвърдено да бъде ранно лого на играта. То е една от първите картинки, появили се на личната уеб-страница на Ed Boon - Noob.com. Въпреки това, то беше широко прието като възможно лого за играта и именно затова е тук.

  

Неизползвани обложки

Разработчиците наистина са минали през много дискусии в търсене на най-добрата обложка за играта. Има създадени много картинки, всички ориентирани в различни посоки: базирани на боец, базирани на лого, базирани на дракон, и т.н. Повечето от тях носят заглавието „Отмъщение”, а първите три използват сходни с Mortal Kombat 4 модели. Вижте по-нагоре (неизползвани заглавия), за да научите нашето обяснение за това.

  

  

Разработване на интрото

Няма много за казване тук, само три изображения от незавършена версия на началното филмче. Отбележете, че Sub Zero дори не е част от финалната версия.

  

Герои, които не са стигнали финала

Като всяка Mortal Kombat и тук има много бойци, които са били планирани, обсъждани, скицирани и после премахнати от играта поради различни причини. Преди да започнем с най-забележимите герои, които не са в играта, има скици с 9 бойци, никой от които не може да бъде разпознат като боец от сегашната игра. Някои ще бъдат описани по-долу в секцията.

Zebron

Нека започнем, с тази шега. Знаем, че повечето от вас ще кажат, че екипът никога не е имал намерение да сложи този герой в играта. Това е може би вярно, но сме сигурни, че има хора от екипа, които са смятали прибавянето му като скрит боец за забавно. Според истинската история, Zebron е принц, който се бие за свободата на своята раса. Скицата по-долу е всъщност едно от първите неща, появили се на личния сайт на Ed Boon през 2000 година. Запланувано е като първоаприлска шега, но за съжаление не стигнало време.

Нека след шегата да започнем със значимите герои:

Kai

Ако искате вярвайте, но от екипът наистина са щели да прибавят Kai като избираем персонаж в играта. Неговият вид е много различен от този в Mortal Kombat 4. Той изглежда по-опасен от всякога. Ако беше успял да влезе в играта, то най-вероятно щеше да търси отмъщение за убитя му другар и шаолински монах Liu Kang, но тази роля е дадена на Kung Lao.

Dairou

Какво е специалното на този персонаж? Просто фактът, че присъства във вселената на Mortal Kombat, но не в Mortal Kombat: Deadly Alliance. Dairou е избираем боец в Mortal Kombat: Deception. На двете изображения долу се виждат идеите зад първоначалните му облекла в играта.

  

Tiamat

Съществото с вид на гущер също е било планирано за играта, но не стигнало до финалната версия. Въпреки всичко части от дизайна му са прехвърлени върху Reptile.

Hachiman

Този герой е наречен Hachiman. За съжаление това е всичко, което знаем за него.

Baphomet

Baphomet е друг персонаж, който е премахнат по време на създаването на играта. Единственото, което знаем за него, е че той е висш демон.

The Evil Masters - Злите Господари

Не един, а цели три са героите тук. Те нямат имена. Парчето информация, с която разполагаме, е че тримата са част от група наречена Evil Masters. Те никога не са се появили във вселената на Mortal Kombat.

Shao Kahn

Не е напълно ясно дали Shao Kahn е бил замислен за играта, или не. Скицата показва ранна версия на външния му вид, която се различава значително от тази, показана в началното филмче.

Магьосница

Този персонаж няма име. Тя е магьосница, владееща бойни изкуства, основани на Хонг Конг филми. Дълго спускащите се ивици от плат магически удрят и го, порязвайки го със зашитите в края кукички.

Ученик

И този персонаж няма име. Той е ученик по бойни изкуства, основани на филми от Хонг Конг.

Учител

Още един безименен герой. Той е учител по бойни изкуства, базирани на филми от Хонг Конг.

Боец 1

Този герой е измъчена душа, чието тяло е клетка на безкрайни мъки, които биват насочвани срещу врага му с обезумяла ярост. Винтовете в очните ябълки и китките подчертават образа му на агония.

Боец 2

Долу е изложена скица на пиян боец застанал в залитане. Въпреки че никога не се е появявал, неговият стил и цялата идея за него са прехвърлени на героят Bo Rai Cho.

Боец 3

Долу е много ранна скица на безименен герой. Липсва всякаква информация относно неговата самоличност и история.

Evil Sumo - Зъл Сумо Боец

Evil Sumo е друг герой, не успял да достигне финала. Няма абсолютно никаква история и за него.

Богиня

Този герой е племенна богиня войн.

Siobhan

Името на следващия персонаж е Siobhan. Тя по-скоро е щяла да бъде съвременна, клубна учителка по бойни изкуства. За съжаление и тя не е успяла да влезе в играта.

Lava Shrine Жрец

Lava Shrine Priest не е точно боец в играта. Той е персонаж, който може да се види на заден план подобно на монасите на Drum Arena, само че на нивото Lava Shrine. Като член на древна секта, негова задача е да пази последното драконово яйце. За съжаление не е успял да влезе в играта.

Развитие на персонажите

Външният вид на почти всеки герой в играта е претърпял драстични промени от началото на развитието и до своя край. Ще ви опишем тези промени в реда, в който са показани на екрана за избиране:

Shang Tsung

Shang Tsung е преминал през наистина огромно преобразяване. Няма нужда да се описват промените, изложените по-долу скици показват това много по-добре.

       

Bo Rai Cho

В своя ранен етап на развитие героят на Bo Rai Cho не е бил толкова дебел, отколкото е във финалната версия на играта. Скицата долу показва майстора и в различни облекла.

Quan Chi

Дизайнът на Quan Chi се е променил значително след Mortal Kombat 4. Част от оригиналния дизайн било живото оръжие, което така и не влязло в играта. Първата скица показва алтернативния костюм, който също не е видян във финалния продукт.

  

Li Mei

Образът на Li Mei също се е променил преди да бъде финализиран за играта. Тези три скици показват костюми, които не са влезли в играта. Присъства и подобно на жезъл оръжие, който по-късно било променено на сай.

     

Scorpion

Scorpion е един от първите герои обявени да присъстват в Mortal Kombat: Deadly Alliance. Първото изображение долу е много ранна скица на Scorpion. Неговото облекло няма нищо общо с това, което е във финалната версия. Втората картинка показва вероятно истинската идея за външния му вид. Третата е от много къс трейлър, показан на E3 през 2001 година, което е приблизително година преди да бъде пусната финалната версия на играта. Тук и на следващите 4 снимки се вижда много по-опростения  външен вид, отколкото този от скицата. Не се забелязват мечове, а на гърба на боеца има символ. Този всъщност е дизайнът, използван за повечето промоционални материали. Накрая са използвани части от този дизайн за втория костюм на Scorpion. Последната снимка е рендер на костюма, подобен на този, който е във финалната версия на играта. Различието тук е щитът, който има Scorpion на дясното си рамо.

     

  

  

  

Sonya

Двете скици долу показват ранна версия на основния костюм на Sonya и дизайн, който никога не е бил в играта.

  

Kenshi

Въпреки че не знаем много около дизайна на Kenshi, известен е фактът, че екипът дълго време не е могъл да довърши окончателно неговото име. Боецът се е появил като Bling Gi, а по-късно е бил преименуван на Blind Kenshi. Накрая частта “Blind” е отпаднала от цялото име и героят останал просто Kenshi. Втората картинка показва нетекстуриран рендер на Kenshi.

  

Mavado

Дизайнът на Mavado също е много променен. Имало е доста различни варианти за това как е щяло да изглежда лицето му за финалната версия. За кратко част от външния му вид е бил и шлем, но по-късно това се променило.

  

  

Kung Lao

Първоначално първият костюм на Kung Lao е щял да бъде негов основен, но това се променило с времето. По-долу е нетекстуриран рендер на облеклото му.

Nitara

Първоначалният облик на Nitara може да бъде видян на долната скица. Този и вид е преминал през редица опростявания докато достигне до финалната версия, която се намира и в играта.

Hsu Hao

Героят Hsu Hao бил замислен първоначално да се казва Kubai Khan или просто Khan, показано на снимката долу. Имало е и много различни идеи и варианти за неговото облекло.

  

  

Frost

Frost била обявена като женски вариант на Sub Zero, което тотално раздвоила феновете. Според някои това било чудесна идея, докато други мразели Frost от самото начало. Дизайнерският екип минал през много трудности, докато откри идеалния костюм за Frost.

  

Jax

Jax е друг персонаж, минал през огромни промени по време на създаването на играта. Първата скица най-вероятно показва идеята, стояща зад неговия оригинален костюм. Втората картинка е от много къс трейлър, показан на E3 през 2001 година, това е повече от година преди финалната версия на играта да се появи. Имало е един единствен фрейм, в който се вижда Jax. Предполагаме, че това е и костюмът от следващите 3 изображения. Външният вид е просто по-нова версия от този, използван в Mortal Kombat 4. Последната картинка показва нова насока за външния вид на Jax в Mortal Kombat: Deadly Alliance.

  

  

  

Kitana

По-долу се вижда ранна скица на Kitana. Този костюм няма нищо общо с този, който се появява във финалната версия на играта. Тази картинка никога не е била показвана в друг уеб сайт.

Raiden

Първата картинка, показана долу, е и първото нещо, което сме виждали относно Mortal Kombat: Deadly Alliance. Показана е в интервю с един от членовете на екипа. Тогава това видео беше от малкото неща, които доказваха на феновете, че играта е в процес на разработка. Втората картинка е като първата, само че е пусната със самата игра. Костюмът на Raiden няма нищо общо с неговия финален. Външният вид от третата снимка е по-близък до този на финалния образ на героя.

  

Reptile

Изображението долу е скица на Reptile, изобразен с по-малко човешки и повече подобни на влечуго черти. Този нов дизайн е базиран на скицата на героя Tiamat (виж по-горе) и Reptile от втория MK филм. Този образ е проектиран наново и създал втория модел на Reptile.

Cyrax

Екипът по разработката на играта създал много различни костюми за Cyrax, за да може да се финализира неговият външен вид за играта. Ето и някои от тях. Последната картинка е нетекстуриран рендер на финалния основен костюм на Cyrax.

  

  

Blaze

Произходът на Blaze произтича от времето на Mortal Kombat II. Там има боец в пламъци на фона на арената "The Pit II". Според слуховете по това време, се считало че има начин да се играе с този герой, наречен “Torch” от феновете. Е, всички знаем, че това е просто слух. Но е известен фактът, че всеки слух във вселената на Mortal Kombat рано или късно се превръща в истина в новите игри. Примери са Animalities, Ermac, дървета, които ядат хора и други. Така за Mortal Kombat: Deadly Alliance разработващият екип решил да превърне Torch в истински боец от играта под името Blaze. По-долу може да видите няколко скици от ранния дизайн на Blaze.

  

Moloch

Това изображение показва нетекстурираната версия на Moloch.

Разработка на арените

Следващите картинки показват ранни, недовършени и/или нетекстурирани версии на няколко арени от играта. Някои от тези арени така и не са влезли във финалната игра:

Water Temple (Водния Храм): Тази арена е една от малкото, които не присъстват в играта. Не е ясно дали тази арена има нещо общо с Бога на водата от Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero. Местоположението й е неизвестно.
 

Sarna Ruins

Consul Of The Elder Gods: Арената е най-вероятно вдъхновена от FOMA клипчетата. За нещастия така и не стига до финалната версия на играта.

Acid Bath: Ранна версия на арената Acid Bath. Тази версия е използвана в недовършена/пробна версия на един от първите трейлъри, правени за играта.

Lin Kuei Temple: Ранна, нетекстурирана версия на арената Lin Kuei Temple.

  

Konquest Mode Cave: Двете картинка показват недовършена версия на Пещерата от режима Konquest.

  

Dragonfly: Нетекстурирана пробна версия на Dragonfly арената.

  

Wu Shi Academy: Тази ранна и нетекстурирана версия на Wu Shi Academy изглежда наистина страхотно.

  

Hause of Pekara: Още една ранна версия на една от арените в играта.

Quan Chi's Fortress Exterior: Това са сложни скици и рендер на ранната версия на Quan Chi's Fortress Exterior.


Информация


Обща Информация
Статии
История
За Бойците
Konquest
Завършеци
Спец. Движения
Кодове и Тайни
Мини-Игри
Бъгове
Зад Кулисите
В Разработка
Adema
Мултимедиа
Логота
Обложки
Скици
Рендери
Арени
Реклами
Screenshot-и
Видео Файлове

Последен Update
14.04.2008

Mortal Kombat Secrets Button

Към върха

Copyright © 2002-2017 Mortal Kombat Secrets - Всички права запазени.
Този сайт не е обвързан по никакъв начин с Warner Bros. Entertainment Inc. или Threshold Entertainment.
Mortal Kombat, логото на дракона и всички имена на игри и бойци са запазена марка на Warner Bros. Entertainment Inc.