Mortal Kombat 3 В Процес На Разработка
В ранен етап на разработка
По-долу ще намерите три картинки от Mortal Kombat 3, които показват играта в ранен етап на нейната разработка. Първата показва ранна версия на екрана за избиране на боец, на когото все още могат да се видят иконки от Mortal Kombat 1 и Mortal Kombat II. Втората и третата картинка показват битка между Sindel и Jax. В нея са използвани спрайтът за "Round 1" от Mortal Kombat 1 и никога преди не показван спрайт за "Fight". И двата в последствие са променени.Motaro
Motaro е бил добавен в Mortal Kombat 3 в последния момент. Преди това е имало планове за боец с два големи чука, но той е бил отрязан. Чукът е бил даден на Shao Kahn, а Кентавърът заел мястото на пазач на императора.Johnny Cage
В рекламен клип на MK3, Johnny Cage бил убит от Motaro? Най-вероятно смъртта на Cage е пряко обвързана със уволнението на Daniel Pesina от Midway.Cyrax и Sektor
Работните имена на Sektor и Cyrax са "ketchup" и "mustard". Cyrax дори е ползвал името "Robocop". Дизайнът на кибернетичните нинджи е вдъхновен от поредицата филми "Хищникът"? Малко е останало, за да бъде Cyrax кибернетична форма на Scorpion.Sindel
Също както Cyrax и Sektor, Sindel дълго време не е имала финално име. Едно от имената, които са били ползвани за нея по време на разработката на играта е било "Muchacha"Историята на Stryker
Първоначално Kurtis Stryker е трябвало да се появи в Mortal Kombat 1, но поради липсата на женски персонаж той е бил заменен от Sonya. По-късно, по времето на Mortal Kombat II, Kurtis Stryker почти успял да стигне до финалната игра, но името му било сменено на... Jax. Най-накрая, в Mortal Kombat 3 се появява напълно нов персонаж с името Stryker.Стрелбата на Stryker при победа е била различна по време на разработка на играта:
Sandman - Kabal
Работното има на Kabal е било Sandman. Първоначалната идея за него е била той да бъде въоръжен с две моторни резачки. По-късно външният му вид и името били променени и така се родил Kabal.Първоначалният дизайн на Kabal е включвал раница и шлифер. Технологията на дигитализиране и спрайтове, която била използвана на времето не позволявало реализирането на тези два елемента от неговия костюм. В Mortal Kombat: Deception екипът успешно успява да възстанови оригиналната идея за боеца.