User Avatar

Запомни, Регистрация
Превключи на: English Български InjusticeOnline.Com

Mortal Kombat 1 (1992) В Процес На Разработка

Проектът Van Damme


Mortal Kombat се появява като алтернатива на проект, в който е трябвало да участва Van Damme като главен герой. За "нещастие" работата по тази игра така и не започнала, защото Van Damme нямал възможност да вземе участие и така Ed Boon и John Tobias започнали работа по нов проект - Mortal Kombat.



Имена


Преди Mortal Kombat да бъде избрано за име на играта, е имало много различни други предложения: Kumite, Dragon Attack, Deathblow и дори Fatality. В един момент Steve Richie добавил думата Mortal към вече написаната дума Kombat сглобявайки по този начин финалното име на играта.



Minamoto Yo Shin Soo - Yoshitsune Minamoto


Първоначално Liu Kang е бил наречен Minamoto Yo Shin Soo. Това обаче било само в най-ранните етапи на разработка на играта.



Tobias: "Първоначалният Liu Kang, този с дългата черна коса и черни панталони беше наречен Minamoto Yo Shin Soo. [смях] Той беше японски митичен герой, но до колкото си спомням, просто не успяхме да се справим с дължината на името му".


-MK3 Official Kollector's Book, страница 5.


"Щяхме да добавяме и огромен варварин" продължи Tobias. "не знам, как точно да го опиша; той беше персонаж, взет от японската митология. На по-късен етап го отрязахме, но като че ли част от него беше реализирана с Goro, защото именно той щеше да е големият лош. Имаше и персонаж, наречен Minamoto, но и той беше отрязан още в най-ранните етапи на разработка на играта."


Mortal Kombat Magazine #1, страница 29.



Гологлав Liu Kang


Liu Kang е трябвало да бъде гологлав, точно както всеки друг шаолински монах. Единствената причина, поради която това не е било реализирано в играта е фактът, че актьорът, който го играе, Ho Sung Pak, отказал да си обрасне главата. За разлика от него обаче, актьорът Richard Divizio нямал търпение да хване бръснача и да ни даде един плешив терорист, Kano.



Tundra


Tundra е името на ранна версия на Sub-Zero, когато все още и униформата му е била доста по-различна.



"Boon: Щяхме да наречем Sub-Zero Tundra."


-MK3 Official Kollector's Book, страница 5.



Michael Grimm


В много ранен етап от разработката на играта Johnny Cage е носел името Michael Grimm.



"Boon: Johnny Cage щеше да се казва Michael Grimm."


-MK3 Official Kollector's Book, страница 5.



Rokuro


Този персонаж беше показан в Ultimate Guide to Mortal Kombat CD ROM и най-вероятно е ранна версия на Goro. За него има малко споменато по-горе.



Rokuro произлиза от японската митология/фолклор и за него се знае доста, преводи са правени от Lafcadio Hearn още в началото на 1900 в неговата книга, озаглавена Kwaidan. През 1964, някои от историите от Kwaidan са филмирани под същото име, но тази за Rokuro-Kubi не е измежду тях. Що се отнася до Rokuro и Mortal Kombat, можеше да стане интересен персонаж.



Kurtis Stryker


Този персонаж беше планиран за Mortal Kombat 1, а неговата история е всъщност тази на Sonya. Kurtis Stryker не е същият, който познаваме от Mortal Kombat 3. Той е всъщност този, когото ние всички знаем като Jax. Долният цитат сигурно ще направи нещата малко по-ясни:


"JT: Първоначално Jax беше наречен Kurtis Stryker. Това е така, защото той трябваше да бъде в Mortal Kombat 1, само че тогава името му беше Kurt Stryker, а историята му беше тази на Sonya.


EB: Когато решихме да добавим Sonya, взехме историята и я пригодихме за нея. Винаги сме искали да върнем Jax в играта, това и направихме в Mortal Kombat II..."


-MK3 Official Kollector's Book, страница 5.



TurboGrafx 16/PC


MK1 е била планирана и за TurboGrafx 16/PC, но NEC отказали лицанза на Acclaim поради очевидни за онова време причини.


Панталоните на Liu Kang


Liu Kang първоначално е имал надписа Otomix на панталоните си (Otomix е реално съществуващ доставчик на облекло за различни бойни изкуства). Най-вероятно от съображения за реклама надписа е премахнат от спрайтовете на боеца.




Johnny Cage в Game Boy Версията


Екипът, който е разработил GameBoy версията на играта, най-вероятно е обмислял дали да не добави и Cage в играта, но очевидно в даден момент се е отказал от тази идея, най-вероятно заради ограничения в паметта. Ако използвате gameshark код 011040D6, ще можете да се боете срещу него. С код 010785D6 ще можете да играете с Cage. За нещастие, той използва картинките на Sonya, няма довършително движение, а единствената му магия е огнената топка на Shang Tsung.




Неиздадена арена от Game Boy версията


Ранни картинки от GameBoy версията на играта показват арена, която така и не е успяла да се класира за участие във финалния проект. Обърнете внимание, че босовете тук се намират на арени различи от Goro's Lair.






Избираеми Босове


Долните картинките показват, че е имало планове босовете от играта да могат да бъдат избираеми в домашните версии. Все още остава мистерия за мен, защо това не се е случило. На картинките можете да видите двамата бойци на арени, различни от Goro's Lair. Обърнете внимание, че всички те имат и точки до името си, което е нехарактерно за финалната игра. Обърнете също така внимание и на факта, че Sega Genesis порта всъщност използва малки х-чета, за да бележи спечелените рундове.