Mortal Kombat X няма да излезе за XBox 360 и Play Station 3

Публикувай отговор
Аватар
Gambid
Бог
Обратна връзка:

Mortal Kombat X няма да излезе за XBox 360 и Play Station 3

Мнение от Gambid »

Случи се най-лошото нещо за хиляди Mortal Kombat фенове. Администратор от официалното WBGames Community обяви, че Netherrealm Studios и Warner Bros. официално са спрели разработката на PlayStation 3 и XBox 360 портовете на Mortal Kombat X.

Това означава, че играта няма да излезе за двете конзоли. Изтъква се, че екипът е положил големи усилия да пренесе играта на старите системи, но това се е оказало невъзможно ако е трябвало да се достигне желаното ниво на качество на крайния продукт. Всеки резервирал и предплатил копие на играта ще трябва да се обърне към съответния дистрибутор за възстановяване на платената сума. Ето и официалното съобшение:
After months of development, Warner Bros. Interactive Entertainment has come to the regrettable conclusion that we cannot release Mortal Kombat X for PlayStation 3 and Xbox 360. Please know our teams worked diligently to meet the quality standards set by the current-gen versions of the game. We were not able to get the PS3 and Xbox 360 versions to the quality expected of a Mortal Kombat game and are very sorry for not being able to deliver the products as originally planned.

If you pre-ordered Mortal Kombat X for PS3 or Xbox 360, please go to the retail location where you pre-ordered the game and you will receive a full refund.
I am the overall Admin for the whole of community.wbgames.com. Feel free to contact me with ideas or questions about the forums themselves. For questions about the games hosted here, contact the individual manager for that title.
Посетете нашата Mortal Kombat X секция, за всичката налична Mortal Kombat X информация. Ако ви се говори за Mortal Kombat X, посетете нашия Mortal Kombat X форум.

Харесахте ли тази новина? Последвайте ни тогава в YouTube, Facebook Анг., Twitter и Discord.

I Rule This World!

Изображение

By the unholy darkness that consumes me, I will have the Earthrealm.

Mortal Kombat Secrets Webmaster
Публикувай отговор