Интервю с Shawn Kittelsen, автора на Mortal Kombat X комикса

Публикувай отговор
Аватар
Gambid
Бог
Обратна връзка:

Интервю с Shawn Kittelsen, автора на Mortal Kombat X комикса

Мнение от Gambid »

Малко преди празниците имахме удоволстието да разговаряме с Shawn Kittelsen, авторът на Mortal Kombat X комиксите. По време на интервюто разговаряхме за завръщането на Mortal Kombat френчайза в света на комиксите:
Mortal Kombat X Comic Books Writer Shawn Kittelsen Interview
От интервюто:
These books are intended to be canonical and compatible with the games, in order to create that more immersive narrative. We didn’t start on scripts until we had NetherRealm’s approval on the outline, and in the outline process we had deep, deep discussions about what worked, what didn’t, and why.
Mortal Kombat X Comic Book Digital Issue 01 Cover
I personally did a ton of homework, including watching all nine episodes of the MK Secrets “History of Mortal Kombat” on YouTube. Seriously!
Relative to the game, there are 25 years between MK9 and MKX, and most of our comics take place several years in, with some flashbacks here and there. We’re not retreading the MKX Story Mode. If you read the comics alone, you’ll get a full story. Play the game alone, you’ll get a full story. But when you combine the comics with the game, you’ll become immersed in a bigger, more complex world with a deeper understanding of the characters.
Можете да прочетете цялото интервю тук.

Искаме да благодарим както на Shawn Kittelsen за отделеното време, така и на DC Entertainment за това че направиха това интервю възможно. Желаем им успех с новата комикс поредица.

Посетете нашата Mortal Kombat X секция, за всичката налична Mortal Kombat X информация. Ако ви се говори за Mortal Kombat X, посетете нашия Mortal Kombat X форум.

Харесахте ли тази новина? Последвайте ни тогава в YouTube, Facebook Анг., Twitter и Discord.

I Rule This World!

Изображение

By the unholy darkness that consumes me, I will have the Earthrealm.

Mortal Kombat Secrets Webmaster
Публикувай отговор